Aktualizacja Lords of the Fallen 1.6 jest już dostępna

Wydawca CI Games i deweloper Hexworks ogłosili wydanie aktualizacji 1.6 dla Władcy Upadłych. Nowa aktualizacja i mnóstwo zmian. Obejmuje to dopracowaną gęstość mobów, aktualizacje wrogów dystansowych, ulepszoną platformę, poprawki w skalowaniu PvP, zmniejszone przemieszczenie ataku, nowe ulepszenia wydajności, obsługę PlayStation 5 Pro i nie tylko. Lords of the Fallen jest już dostępne na PlayStation 5, Xbox Series i PC za pośrednictwem Steam i Epic Games Store.

Pełne szczegóły:

Informacje o łatce w wersji 1.6

Ulepszenia rozgrywki

Na podstawie opinii społeczności i szeroko zakrojonych testów rozgrywki wprowadziliśmy dalsze zmiany w rozgrywce. To satysfakcjonujące widzieć, jak nasza ocena „ostatniej recenzji” Steam rośnie, odzwierciedlając pozytywny wpływ tych ciągłych ulepszeń, i jesteśmy zobowiązani kontynuować tę podróż dzięki Twojemu cennemu wkładowi.

Najważniejsze to:

Gęstość tłumu – W oparciu o Wasze opinie udoskonaliliśmy niektóre spotkania z mobami, aby zapewnić płynniejszą i bardziej wciągającą walkę, izolując instancje, aby zapobiec kumulowaniu się mobów. Powracający gracze mogą uznać, że warto zacząć od nowa, ponieważ po drodze dodaliśmy kilka świeżych niespodzianek! (Do pierwotnego rozmieszczenia i gęstości wrogów nadal można uzyskać dostęp poprzez modyfikatory NG+.)

Wrogowie dystansowi – Dostosowaliśmy postrzeganie niektórych jednostek dystansowych, aby poprawić przypadki, które wydawały się niesprawiedliwe lub nierealistyczne.

Skoki – Platforma w Pilgrim’s Perch została udoskonalona dzięki ulepszonym wskaźnikom, dzięki czemu skoki są wyraźniejsze, a nawigacja płynniejsza.

Skalowanie między graczami a graczami – Aby ulepszyć grę opartą na umiejętnościach w trybie gracz kontra gracz, ponownie zrównoważyliśmy mechanikę skalowania, szczególnie jeśli chodzi o broń i zaklęcia nasycone magią. Te zmiany dotyczą wyłącznie rozgrywki gracz kontra gracz, więc gracze walczący w trybie gracz kontra środowisko mogą bez szwanku kontynuować swoje obecne konfiguracje.

Przemieszczenie ataku – Niektóre ataki bronią zostały nieznacznie dostosowane, aby zmniejszyć przemieszczenie, zapewniając większe poczucie kontroli, zachowując jednocześnie skuteczność i wspierając Twój styl gry.

Lepsze szkolenie, wdrażanie i doświadczenie podczas uruchamiania firmy

Podjęliśmy kroki, aby jeszcze bardziej wzbogacić doświadczenia związane z wprowadzeniem nowych graczy do Lords of the Fallen, opierając się na opiniach naszych weteranów Lampbearers. Chcemy, aby każdy nowy gracz czuł się wzmocniony podczas swojej podróży i rozumiemy, że niektóre początkowe samouczki mogły wymagać intensywnej nauki. Oto nowości:

Poprawione oświetlenie w Splugawionym Grobie – Ulepszone oświetlenie i dostosowania wizualne sprawiają, że początkowy obszar samouczka jest wyraźniejszy i łatwiejszy w nawigacji.

Stopniowe nauczanie umbralne – Podstawowe umiejętności, takie jak „Soulplay” i „Syphoning”, mają teraz w dalszej części Redcopse dedykowane przestrzenie tutorialowe, umożliwiając nowym graczom bardziej stopniowe korzystanie z każdej funkcji.

Uproszczony samouczek pierwszego skoku – Udoskonaliliśmy samouczek skoków, aby był bardziej przystępny (ręka do góry w komentarzach, jeśli zaliczyłeś go za pierwszym razem!).

Dostosowanie bossa Lightreaper w NG0 – Aby wyjaśnić zamierzony projekt tego spotkania, usunęliśmy walkę z bossem Lightreaper z obszaru samouczka dla graczy NG0. Bądźcie pewni: Żniwiarz Światła wciąż czai się w Mournstead i powróci jako niespodzianka w NG+.

Bardziej wciągająca kraina umbralna dla odkrywców

Umbral, równoległa kraina przeplatająca się z żywym światem Axiom, jest dostępna w każdym momencie gry i oferuje rozległy świat alternatywnych ścieżek, ukrytych skarbów i sekretów. Wiemy, jak bardzo lubisz odkrywać Mournstead i wielu z Was prosiło o bardziej przyjazną eksploracji krainę Umbral. Kierując się tym pomysłem, wprowadziliśmy kilka poprawek, aby poprawić jego wciągający klimat, zachowując jednocześnie jego tajemniczy, pełen wyzwań charakter.

Chociaż Umbral pozostaje celowo wrogi, wprowadziliśmy zmiany w jego dźwiękach, efektach wizualnych i krzywej pojawiania się wrogów. Teraz nici (tubylcy z Umbrii) wolniej wykrywają twoją obecność, co daje ci cenny czas na eksplorację, zanim nawiedzenie królestwa się nasili. W końcu pojawi się Szkarłatny Cień, zmuszając Cię do podjęcia decyzji: uciec lub wziąć udział w epickiej rozgrywce.

Te zmiany sprawiają, że Umbral lepiej nadaje się do eksploracji, zachowując jednocześnie jego niesamowitą intensywność i wymagającą atmosferę:

Dynamiczny dźwięk otoczenia – Początkowemu wejściu do Umbral towarzyszą teraz subtelniejsze krajobrazy dźwiękowe, których intensywność wzrasta w miarę dłuższego przebywania, osiągając crescendo, zanim będziesz musiał znaleźć wyjście lub zaryzykować konfrontację z Karmazynowym Żniwiarzem.

Dostosowano krzywą pojawiania się wrogów – Pojawianie się wrogów jest teraz lepiej zaplanowane, aby zapewnić płynniejsze, stopniowe narastanie napięcia.

Zwiększone opóźnienie Szkarłatnego Cienia – Będziesz miał teraz więcej czasu na eksplorację, zanim pojawi się Szkarłatny Cień, zwiększając napięcie.

Zmniejszony efekt winiety – Na podstawie opinii graczy efekt winiety został złagodzony, aby poprawić widoczność podczas eksploracji Umbral.

Czystsze jaja umbralne – Dodaliśmy specjalne efekty wizualne do zestawów jaj, w których spadną tubylcy z Umbrii, ponieważ zauważyliśmy, że niektórzy gracze mieli trudności z rozróżnieniem pomiędzy jajami aktywnymi i nieaktywnymi.

Te aktualizacje zapewniają bogatsze wrażenia z eksploracji Umbral, zachowując jego mroczny urok i zwiększając napięcie dla odważnych poszukiwaczy przygód.

Ulepszenia wydajności

Wprowadziliśmy dodatkowe ulepszenia wydajności w kilku bardziej wymagających graficznie obszarach gry, optymalizując wrażenia dla graczy posiadających komputery o niższych specyfikacjach.

Nadchodzą nowi pretendenci!

Lords of the Fallen w pełni wykorzystuje teraz moc PlayStation 5 Pro (z ulepszonym trybem wydajności działającym w rozdzielczości 4K i 60 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1440p oraz trybem jakości działającym w natywnej rozdzielczości 4K i 30 klatkach na sekundę), przygotuj się na nową falę graczy wieloosobowych zapuszczających się do Mournstead! Pamiętaj, aby ich powitać — czy to ciepłym pozdrowieniem w grze w trybie współpracy, czy zimnym ostrzem ostrza w trybie gracz kontra gracz.

Bądź na bieżąco Instynkt gry przez Świergot, YouTube, Instagrama, TikTokI Facebooku aby uzyskać więcej wiadomości ze świata gier.


Opublikowano

w

przez

Tagi: