W ostatnim poście na X, Współzałożyciel Bohemia Interactive, Marek Spanel, powiedział, że w ciągu 25 lat istnienia studio sprzedało ponad 47 milionów egzemplarzy. Z tego 40 milionów należy do Steama, gdzie studio zaczęło wypuszczać swoje gry w 2009 roku.
W czerwcu tego roku czeskie studio wydało Arma 2 na rynku Valve, gdzie po raz pierwszy sprzedano 174 egzemplarze. Spanel podziękował Valve za „stworzenie platformy łączącej programistów z graczami z całego świata. Oto potęga cyfrowej dystrybucji!”
Wraz z serią Arma firma Bohemia stworzyła Dzień Z (który pierwotnie był Arma 2 mod) i spin-offy tego tytułu, wraz z Argo, Ylands, i więcej. Spanel nie powiedział, która z gier studia była jej najlepiej sprzedającym się tytułem.
Steam jest kluczowym graczem na rynku gier komputerowych, a pojawienie się gry – lub jej brak – w serwisie często może być czynnikiem wpływającym na zakup. Spójrz na reakcje negatywne dołączone do gier wyłączność czasowa dla sklepu Epic Games.
Po kilku latach umieszczania gier na własnych rynkach internetowych, studia takie jak Ubisoftu I Activision Blizzard zaczęli umieszczać je na Steamie. Większość z tych premier nastąpiła po pierwotnej wersji, ale Ubisoft planuje to zrobić Cienie Assassin’s Creed A pierwszego dnia uruchomienie Steam w 2025 roku.
W przededniu Dragon Age: Strażnik Zasłony, BioWare wielokrotnie udowadniało, że gra może taka być odtwarzane natywnie na Steamie, na komputerze lub poprzez Steam Deck.