Dzień dobry. Jest piątek, 29 listopada. Nazara Technologies właśnie zebrała od inwestorów 855 crore (100 mln dolarów). W dzisiejszym raporcie Pixel P&L zagłębiamy się w szczegóły rundy zbiórki i dalsze losy firmy stojącej za Nodwin Gaming i Sportskeeda.
Ponadto omawiamy współpracę departamentu rządu centralnego z platformą gier WinZO, aplikację Josha do krótkich filmów przedstawiającą najnowsze podejście Josha do gier casual oraz wprowadzenie na rynek nowej platformy OTT działającej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez Team Liquid.
Firma z siedzibą w Bombaju, zajmująca się grami i mediami sportowymi. Firma planuje wykorzystać zastrzyk kapitału do przeprowadzenia strategicznych przejęć, rozszerzenia działalności i zwiększenia swojej zdolności do wykorzystywania nowych możliwości wzrostu. Przydział akcji otrzymał co do zasady zgody od BSE i NSE, a ostateczne zezwolenie na notowanie spodziewane jest wkrótce.
Fundusz SBI Innovative Opportunities Fund przeprowadził zbiórkę funduszy, inwestując 220 crore funtów w ponad 23 lakh akcji. Inni znaczący inwestorzy to Junomoneta Finsol i Think India Opportunities Master Fund LP, z których każdy zainwestował 150 crore funtów. Dodatkowy wkład wnieśli Siddhartha Sacheti, Mithun Padam Sacheti i mniejsi sponsorzy, tacy jak Cohesion MK Best Ideas Sub-Trust i Discovery Global Opportunity (Mauritius) Ltd.
Nazara, która odnotował 7,3% wzrost przychodów do 318,94 crore funtów w drugim kwartale roku budżetowego 25prowadzi spółki zależne, takie jak Nodwin Gaming, Sportskeeda i Kiddopia, zajmujące się e-sportem, mediami i nauczaniem z wykorzystaniem gier.
Departament Promocji Przemysłu i Handlu Wewnętrznego (DPIIT) nawiązał dwuletnią współpracę z platformą gier społecznościowych WinZO w celu wzmocnienia obecności Indii na światowym rynku gier o wartości 300 miliardów dolarów. Inicjatywa wesprze ponad 2000 startupów, innowatorów i studentów w ramach mentoringu, warsztatów, programów akceleracyjnych i hackatonów.
Istotą współpracy jest utworzenie Centrum Doskonałości (CoE), którego celem jest stawienie czoła kluczowym wyzwaniom w sektorze gier, takim jak luki w talentach i monetyzacja indyjskich aktywów związanych z grami. Rada Europy skoncentruje się na wspieraniu innowacji, rozwoju własności intelektualnej i tworzeniu wykwalifikowanej siły roboczej przygotowanej do pracy w przemyśle.
Josh uruchamia gry błyskawiczne, aby zwiększyć zaangażowanie i przychody
Funkcja w aplikacji indyjskiej aplikacji do tworzenia krótkich filmów opracowana przy użyciu ArcPlay.ai ma na celu zwiększenie zaangażowania i zwiększenie przychodów. Gry z reklamami umożliwiają użytkownikom zarabianie wirtualnej waluty „Jems”, którą można wymienić na kupony, kupony rabatowe, wsparcie dla twórców lub wypłaty pieniężne.
Team Liquid uruchamia całodobowy kanał OTT
będzie dostępny na platformach takich jak Sling, Plex i Fubo. Będzie zawierać treści takie jak seria „A Legacy Unrivaled”, mecze na żywo i programy e-sportowe, co oznacza, że Team Liquid jest pierwszą organizacją e-sportową, która uruchomiła własny kanał telewizji strumieniowej.
Microsoft opóźnia premierę gier na konsole z Androidem ze względu na spór prawny
Planowana funkcja umożliwiająca użytkownikom Androida kupowanie i granie w gry na konsolę Xbox za pośrednictwem aplikacji przy użyciu usług gier w chmurze została opóźniona z powodu . Prezes Xbox Sarah Bond powiedziała, że funkcjonalność jest już gotowa, ale oczekuje na ostateczną decyzję. , powołując się na obawy dotyczące bezpieczeństwa, ponieważ Microsoft w dalszym ciągu naciska na rozwój gier mobilnych.
Scopely otwiera studio w Arabii Saudyjskiej prowadzone przez organizację EA Veteran Charity Joy
Nowe studio z Arabii Saudyjskiej zostało nazwane „Mirai” i skupi się na rozwijaniu talentów zajmujących się tworzeniem gier w regionie MENA. Studio nie ujawniło szczegółów na temat swoich projektów. Dyrektor operacyjna Eunice Lee stwierdziła, że inicjatywa odzwierciedla zaangażowanie Scopely w inwestowanie na rynkach wschodzących i tworzenie gier światowej klasy.
Elon Musk należy do swojej firmy xAI i twierdzi, że dzięki niej „gry znów będą świetne”. Krytyka Muska pod adresem branży gier koncentruje się na tym, że jest ona zbyt „rozbudzona” i zdominowana przez korporacje – stwierdzenie to paradoksalnie pochodzi od jednej z najbogatszych osób na świecie, której przedsięwzięcia obejmują ogromne korporacje, takie jak Tesla, SpaceX i X.
Wizja studia Muska pozostaje niejasna, choć rzekomo ma na celu tworzenie gier wolnych od „wykładów na jawie”. Krytycy zwrócili uwagę na ironię sytuacji, gdy przedsiębiorstwo wspierane przez miliarderów twierdzi, że chce odzyskać gry dla ludzi. Pomimo sceptycyzmu ogłoszenie zyskało poparcie w niektórych kręgach, podsycając debaty na temat gier, wpływu korporacji i roli sztucznej inteligencji w branżach kreatywnych.