Blogi NWN: Quest 2 VR Wskaźniki wykorzystania/sprzedaży:
W tym artykule zasadniczo stwierdza się, że większość osób, które kupiły Quest 2, nie kupiła wielu gier i nie angażowała się zbytnio w treści VR w Internecie.
RoadtoVR: sprzedaż zadań, 20 milionów, walka o utrzymanie
W tym artykule urzędnicy Facebooka zasadniczo potwierdzają zmagania i obiecują wysiłki na rzecz poprawy
Wydaje się, że UploadVR: Quest 3 sprzedał się w co najmniej 1 milionie egzemplarzy
Po roku i może połowie sprzedaży Questa 3.
OK, więc Quest 2 sprzedawał się w przybliżeniu w 5 milionach egzemplarzy rocznie, ale teraz ta część bazy użytkowników jest w rzeczywistości martwa. W ciągu ostatnich ponad 8 lat nastąpił liniowy spadek inwestycji Meta w przestrzeń VR (w szczególności reklamę), mimo że firma Meta wydaje wciąż miliardy kwartalnie na jej wsparcie, więc wydaje się to bardziej próżnym projektem miliardera niż prawdziwym biznesem, ponieważ takie wsparcie może zostać mu w każdej chwili całkowicie odebrane. Co więcej, przez wiele lat świątecznego nalotu na reklamy było, delikatnie mówiąc, wprowadzające w błąd. Możliwe, że firma zniszczyła całą reputację wśród klientów. Media związane z grami zazwyczaj nie chcą podkreślać żadnego z tych faktów, mimo że są one niezwykle ważne dla wielu osób rozważających zakup Questa.
Ostatnia edycja: