Delves to nowy tryb gry w WoW, wprowadzony w rozszerzeniu The War Within. Ten tryb zapewnia graczom zabawny, alternatywny sposób na przygotowanie się do rund dla 1 do 5 osób z graczami lub NPC. Omówimy mechanikę każdego Delve i to, co możesz zarobić na ich ukończeniu.
Sezon 1 Delves przedstawia szczególny problem, który ty i twój towarzysz NPC musicie rozwiązać, kończąc Delves. Istnieje wiele celów sezonowych, z których każdy zapewnia wyjątkową nagrodę po ukończeniu, taką jak osiągnięcia, nowe tytuły i niektóre skórki dla nowego wierzchowca Delver’s Derigible. Gdy ukończysz przebiegi Delve, zdobędziesz także inne nagrody, w tym schematy, walutę i sprzęt Delver’s Dirigible. Jedną z najlepszych nagród za ukończenie Delves są przywrócone klucze do kufrów, których można użyć do otwarcia obfitych kufrów za niektóre waluty, ulepszone ciekawostki i potężny sprzęt.
Linia zadań dla początkowych Delves
W tym sezonie w Delves szaleje jakiś wielki, paskudny potwór i ty, gracz, musisz się nim zająć. Możesz rozpocząć tę linię zadań, udając się do Dornogal, w Kwaterze Głównej Delvera i porozmawiać z Brannem Bronzebeardem, aby rozpocząć linię zadań.
Rozpoczęcie sezonowe
Sprawdź podstawy sezonu Delve.
Wkrocz do Huntera
Poczekaj chwilę, aby usłyszeć historię Naleidei Rivergleam.
Zekvir, Ręka Zwiastuna
Musisz coś zrobić! Wyśledź tego wroga.
Klucz do sukcesu
Zadanie wypadnie podczas wykonywania Delve.
Te szybkie zadania ujawniają, że Zekvir nie tylko powoduje chaos w Delves, ale jest także Ręką Zwiastuna, a Xal’atath coś knuje…
Ścieżka nagród Podróży Delvera
The Delver’s Journey to sezonowa ścieżka nagród, którą można wypełnić poprzez zdobywanie waluty Delver’s Journey. Nagrody są zdobywane okresowo w trakcie postępów w Podróży, a ich kulminacją jest nagroda zwieńczająca za ukończenie Podróży. Podróż Delvera zdobywa się otwierając następujące skrzynie na koniec biegu:
- Bountiful Heavy Trunk: skrzynie z nagrodami znalezione na końcu Bountiful Delves.
- Obfita Skrzynia: specjalna skrzynia z nagrodami w bogatych Zagłębiach, do otwarcia której potrzebny jest Przywrócony Klucz do Kufry.
- Ukryty skarb: Znaleziony na końcu Delve za pomocą Zlecenia Zabieracza.
Dodatkowe nagrody zostaną dodane do skrzyń nagradzających Podróż Delvera za każdym razem, gdy twoja drużyna pokona moby wzmocnione Wpływem Zekvira.
Nagrody okresowe obejmują schemat zabawki Sterowiec Delvera, kryształy rezonansowe i nagrodę w postaci przywróconych kluczy do kufrów. Schematy i nagrody w postaci zabawek można kupić u Reno Jacksona po 10 sztuk za sztukę. Sir Finley Mrrgglton sprzedaje Odrestaurowane Klucze do Kufrów za 2000 (bez rabatu), a Sprzęt Wojenny za 500 do 5000, w zależności od egzemplarza. Obydwa można znaleźć w siedzibie Delvera w Dornogal.
Nagrody za podróż Delvera:
- Poziom 1: Schemat sterowca Delvera: Skrzydło Latarni
- Poziom 2: Schemat sterowca Delvera: Wydech
- Poziom 3: Schemat sterowca Delvera: Latarnia montowana z przodu
- Poziom 4: Schemat sterowca Delvera: Zeppelina Delvera
- Poziom 5: Schemat sterowca Delvera: Brązowa farba
- Poziom 6: Zaufany kapelusz
- Poziom 7: Możesz teraz kupić przywrócone klucze do kufrów za 2000 Undercoinów
- Poziom 8: Ukryta skrytka z głębin, która nagradza 5000 kryształów rezonansu
- Poziom 9: Zestaw wyposażenia Warbound na poziomie przedmiotu 580
- Poziom 10: Przywrócone klucze do kufrów można teraz kupić z 50% zniżką.
Koledzy z imprezy NPC
Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować kogoś do roli uzdrowiciela lub DPS, Brann Bronzebeard może Ci towarzyszyć w Delves i będzie przydatnym członkiem drużyny.
Brann ma następujące umiejętności dostępne zarówno dla ról wsparcia, jak i DPS:
Umiejętności roli DPS
- Stalowe pułapki
- Brann ciska stalowymi pułapkami, które zatrzaskują się na pierwszym zbliżającym się wrogu, zadając mu natychmiastowe umiarkowane obrażenia fizyczne i dodatkowe obrażenia w wyniku krwawienia w czasie.
- Uprząż Bojowa Gryphadina
- Brann przywołuje swojego lojalnego towarzysza-gryfa, aby bombardował pobliskich wrogów, zadając znaczne obrażenia co 1 sekundę przez 10 sekund.
- Zaufany bicz
- Brann używa swojego bicza, aby smagać wroga, przerywając rzucanie zaklęć wroga i uniemożliwiając rzucenie jakiegokolwiek zaklęcia w tej szkole przez 3 sekundy.
- Epickie jajko Branna
- Brann przywołuje jajo diabła.
- Narzędzia do zbierania
- Brann używa swoich narzędzi do zbierania, aby pomóc graczom znaleźć dodatkowe złoto, rudę, zioła, ryby, skóry i skarby.
- Lodowa pułapka
- Gdy 3 lub więcej wrogów zaatakuje gracza, Brann rzuci w nich lodową pułapkę, zmniejszając ich prędkość ruchu o 50% i czasami zamrażając ich na 3 sekundy. Pułapka trwa 15 sekund.
- Zabij Strzał
- Brann wykonuje egzekucję na wrogach, którzy mają mniej niż 30% zdrowia. Próg zdrowia dla tego efektu jest obniżony do 5% dla stworzeń-bossów.
- Starożytny olej do broni
- Brann tymczasowo zaklina broń pobliskiego gracza na 10 sekund, powodując, że jego zaklęcia i umiejętności zadają dodatkowe obrażenia w postaci ognia, dopóki gracz pozostaje w walce. Kiedy zaklęcie zostanie usunięte, efekt zostaje przekazany pobliskiemu sojusznikowi.
- Małpia smycz
- Twoje zaklęcia i zdolności mają szansę przywołać Glibba na swoją stronę na 15 sekund, z bananami w dłoni.
- Aspekt Małpy
- Glibb zapewnia dodatkowe statystyki dotyczące szybkości, unikania i pijawek.
- Zła małpa
- Glibb wpada w złość, zadając ogromne obrażenia fizyczne pobliskim wrogom z szansą na ogłuszenie ich na 3 sekundy.
- Dziennik amunicji odkrywcy
- Mistrzostwo walki Branna zapewnia mu o 5% większe obrażenia zadawane przez jego zaklęcia i umiejętności.
Umiejętności roli uzdrowiciela
- Krasnoludzka Medycyna
- Brann rzuca mikstury lecznicze w pobliżu rannych graczy, które przywracają umiarkowaną ilość zdrowia po przejściu przez nie.
- Relikt Uldum
- Brann wymachuje potężną starożytną relikwią, która promieniuje Świętą energią, zapewniając znaczne leczenie co 1 sekundę przez 20 sekund.
- Trzydzieści metrów liny
- Brann rzuca swoją linę, aby uwolnić graczy od ogłuszenia, więzów i sideł, a także zapewnia odporność na wszystkie efekty kontroli tłumu na 4 sekundy.
- Epickie jajko Branna
- Brann przywołuje jajo diabła.
- Narzędzia do zbierania
- Brann używa swoich narzędzi do zbierania, aby pomóc graczom znaleźć dodatkowe złoto, rudę, zioła, ryby, skórę i skarby.
- Maść oczyszczająca
- Brann leczy zarażonego gracza, usuwając wszystkie efekty trucizn i chorób lub oczyszcza wrogi cel, usuwając 1 korzystny efekt magiczny.
- Zaopatrzenie awaryjne
- Kiedy zdrowie dowolnego gracza spadnie poniżej 30%, Brann natychmiast go uleczy, przywracając mu 25% maksymalnego zdrowia. Może wystąpić tylko co 3 minuty.
- Egida Ironforge
- Brann rzuca tarczą we wszystkich graczy, zmniejszając otrzymywane przez nich obrażenia o 20% i zapobiegając efektom utraty kontroli przez 12 sekund.
- Małpia smycz
- Twoje zaklęcia i zdolności mają szansę przywołać na 15 sekund małpkę Branna, Glibba, z bananami w dłoni.
- Aspekt Małpy
- Obecność Glibba wzmacnia cię, zwiększając statystyki szybkości, unikania i pijawki.
- Zła małpa
- Glibb wpada w złość, zadając ogromne obrażenia fizyczne pobliskim wrogom z szansą na ogłuszenie ich na 3 sekundy.
- Dziennik medyczny Explorera
- Mistrzostwo walki Branna zapewnia mu 5% zwiększone leczenie wykonywane za pomocą jego zaklęć i umiejętności.
Wybierz ostrożnie, jaką rolę chcesz przyjąć Brann, ponieważ może on w znacznym stopniu wypełnić luki w twojej drużynie. Nie pełni on jednak żadnej roli czołgu, więc pamiętajcie o zabraniu ze sobą czołgu na swoje Delves.
Osobliwości do wyboru Branna
Kiedy zabierasz Branna, możesz wybrać jeden Curio, który będzie mógł nosić, aby zapewnić tobie i twojej drużynie pewne pasywne premie na czas trwania Zagłębienia. Wiele z nich zapewnia pewne premie bojowe, podczas gdy inne zapewniają pewne narzędzia ułatwiające eksplorację.
- Idol Ostatecznej Woli
- Podczas walki Brann wyznacza gracza, który ma kierować jego strzałem przez 4 sekundy, po czym wystrzeliwuje w jego stronę i zadaje ogromne obrażenia fizyczne dwóm pierwszym trafionym wrogom.
- Porcelanowy posąg grotu strzały
- Zaklęcia i zdolności Branna mają szansę osłabić wrogów, zwiększając szansę na krytyczne trafienie ich o 50% na 5 sek.
- Niezłomny Żelazny Idol
- Kiedy zdrowie dowolnego gracza spadnie podczas walki poniżej 40%, idol budzi się, zadając umiarkowane obrażenia fizyczne pobliskim wrogom i drwiąc z nich przez 10 sekund. Może wystąpić tylko co 2 minuty.
- Idol Matki Ziemi
- Zaklęcia i umiejętności Branna mają szansę obudzić idola, chroniąc kontuzjowanego gracza za 70% jego brakującego zdrowia.
- Idol pełen wściekłości
- Brann wpada w intensywną wściekłość podczas walki, okresowo zwiększając zadawane przez siebie obrażenia o 5% co 2,5 sekundy przez 10 sekund. Brann otrzymuje także obrażenia w wysokości 3% swojego maksymalnego zdrowia co 1 sekundę, dopóki trwa ten efekt.
- Idol dotknięty światłem
- Kiedy jakikolwiek gracz użyje zdolności obronnej z czasem odnowienia 30 sekund lub dłuższym, idol aktywuje się i leczy go o 4% jego maksymalnego zdrowia co 1 sekundę przez 10 sekund.
- Reliktowa Krew Zekvira
- Losowo podczas walki, krwawa bestia przyczepi się do Branna, okresowo wystrzeliwując swoje kawałki w pobliżu graczy, przyznając Błogosławieństwo Splamione Krwią po przejściu przez nich. Bloodstained Blessing Zwiększa zadawane obrażenia i leczenie o 2% oraz zmniejsza maksymalne zdrowie o 3% na 1 minutę.
- Relikt Starego Poszukiwacza
- Kiedy Brann korzysta z Narzędzi do zbierania, istnieje 50% szans na odkrycie do 2 potężnych artefaktów, które zapewnią twojej drużynie potężną Dar.
- Narzędzia do zbierania
- Brann używa swoich narzędzi do zbierania, aby pomóc graczom znaleźć dodatkowe złoto, rudę, zioła, ryby, skórę i skarby.
- Relikt utraconego czasu
- Zaklęcia i zdolności Branna mają szansę wytworzyć wybuchy energii, zaburzające upływ czasu dla wszystkich pobliskich jednostek o 30% na 12 sekund. Zakrzywienie czasu wpływa na rzucanie zaklęć, ruch, efekty okresowe, czasy odnowienia i prędkość ataku.
- Amorficzny relikt
- Po rozpoczęciu walki gracze zyskują wzmocnienie Masywne lub Miniaturowe do czasu zakończenia walki. Massive zwiększa twój rozmiar o 20%, maksymalne zdrowie o 20% oraz zadawane obrażenia i leczenie o 12%. Figurka zmniejsza twój rozmiar o 20%, zwiększa prędkość poruszania się o 20%, a twój pośpiech o 12%.
- Usprawniony relikt
- Poza walką prędkość ruchu drużyny wzrasta o 40%. Po wejściu do walki pośpiech drużyny wzrasta o 20% na 8 sekund.
- Martwy, nekrotyczny relikt
- Idol czerpie z bezbożnej energii, aby zapobiec śmiertelnym obrażeniom zadawanym graczom, zamiast tego leczy ich za kwotę równą 100% ich maksymalnego zdrowia i zamienia ich w Nieumarłych. Będąc nieumarłymi, nie można ich leczyć, tracą 5% maksymalnego zdrowia co 1 sekundę i zyskują 12% zadawanych obrażeń i leczenia.
- Relikt Czuciowości
- Kiedy aktywowana jest Stalowa Pułapka, Brann ma szansę zarzucić dodatkową pułapkę.
Delve Mechanika
W sezonie 1 dostępnych jest kilka modyfikatorów, które są dodawane począwszy od niektórych poziomów Delve. Bezpośrednie stawienie czoła tym modyfikatorom zapewni dodatkowe nagrody.
Wpływ Zekvira
Jest to afiks, który staje się aktywny w Delves począwszy od poziomu 4. Pojawi się bardzo duża, cienista wersja Zekvira, która losowo wzmocni kilka mobów. To zapewni im większe obrażenia i zdrowie. Na wyższych poziomach Delve zwiększa się całkowita liczba wzmocnionych grup.
W wielu przypadkach te moby można ominąć bez problemu. Jednakże zabicie ich zwiększy nagrodę końcową dla Delve o dodatkowe Undercoins i Delver’s Journey.
Losowe spawn Zekvira
Chociaż Zekvir jest głównym bossem w sezonie 1, począwszy od Delves poziomu 5 wzwyż, gracze będą mieli szansę, aby Zekvir nagle się odrodził i walczył z nimi jako miniboss.
Spotkanie z Zekvirem po raz pierwszy, niezależnie od tego, czy żyjesz, czy nie, da ci szansę na zdobycie Hulking Raptorial Claw, który może zawierać Radiant Echo, Delver’s Bounty lub wiele epickich przedmiotów. Reliktowa Krew Zekvira dla twojego towarzysza to gwarantowany spadek przy pierwszym zdobyciu Szponu. Jeśli zostaniesz zabity przez Zekvira podczas tego wydarzenia, za swoje trudy otrzymasz osiągnięcie „Ciężkie ręce”.
Zekvir, jako losowy spawn, jest jedynym źródłem Reliktowej Krwi, więc nie spodziewaj się, że spadnie on na końcu Legowiska Zekvira.
Minibossy poziomu 9
Dotarcie dalej w Zagłębieniu do poziomu 9 spowoduje pojawienie się jednego z trzech minibossów:
- Tala i Velo
- Kas’dru i Venombite
- Anub’vir i Strażnicy
Mechanika Tala i Velo
Tala jest bossem typu rzucającego, natomiast Velo walczy wręcz. Na początku walki Tala będzie miała tarczę, która czyni ją niezniszczalną, co oznacza, że musisz najpierw zadać obrażenia Velo. Umiejętności przerywania są ważne w tej walce, ponieważ większość ich mechanik jest zabójcza, ale można je zatrzymać w połowie.
- Skorupa Pustki Tali
- Tala otrzymuje obrażenia zmniejszone o 99%, gdy jest aktywna
- Venom Volley
- Zaklęcie to zadaje 1,5 miliona obrażeń, aplikując truciznę zadającą 750 tys. co 2 sekundy. Można przerwać.
- Kawałek Pustki
- Atak wręcz, który pochłania całe leczenie, które otrzymasz.
- Chwytając ciemność
- Przyciąga wszystkich pobliskich graczy, zadając jednocześnie duże obrażenia.
Mechanika Kas’dru i Venombite
Kas’dru i Venombite są odpowiednio jeźdźcem i wierzchowcem. Przy pierwszym spotkaniu Kas’dru będzie odporny na wszelkie zakłócenia i efekty ogłuszenia, dopóki Venombite nie zostanie pokonany.
- Venom Volley
- Natychmiast zadaje obrażenia Naturze i nakłada DoT trucizny na wszystkich graczy. Nie można przerwać, dopóki Venombite nie zostanie pokonany
- Przerywający krzyk
- Kas’dru zadaje obrażenia Cienia wszystkim pobliskim graczom i przerywa wszystkie rzucanie zaklęć na 2 sekundy.
- Taniec wymijający
- Venombite zwiększa szansę na unik i unik zaklęć o 75% na 8 sekund.
- Ukąszenie Jadu
- Posiada również możliwość przerwania rzucania, które nakłada truciznę, która z czasem zadaje większe obrażenia.
Anub’vir i Mechanicy Straży
Jest to klasyczne starcie z bossem i mobem, gdyż Anub’vir jest otoczony przez 3 Opancerzonych Shellguardów, Nerubiańską Wyrocznię i 2 Webcasterów. Walcząc z tymi minibossami, gracze muszą priorytetowo traktować Nerubiańską Wyrocznię i Shellguardów, ponieważ utrzymają każdego wroga przy życiu. Gracze mogą jednak odciągać pojedyncze moby od grupy, aby zapobiec nakładaniu się wzmocnień.
- Anub’vir
- Przebijające Kolce: Tworzy 3 wirujące obszary obszarowe na ziemi.
- Nerubiańska Wyrocznia
- Werwa Zekvira: Leczy pobliskie moby o 4% ich maksymalnego zdrowia co 4 sekundy.
- Opancerzeni Shellguardzy
- Shellguard: Zaklęcie kanałowe, które zapewnia wszystkim mobom redukcję obrażeń o 75%. Można przerwać.
- Nerubian Webcaster
- Web Bolt: Wystrzeliwuje sieciowy pocisk, który zadaje obrażenia Naturze, jednocześnie zadając 50% zmniejszoną prędkość ruchu na 6 sekund.
Legowisko Zekvira
Jego legowisko jest ostatnią lokalizacją dla wielu Delves i wiąże się z dwoma trudnościami, które są oznaczone jako „?” I „??”. Aby odblokować „?”, gracze muszą ukończyć bieg na poziomie 8, mając przed sobą ożywienie, podczas gdy „?” wymaga uruchomienia poziomu 10.
Mechanika Bossów Zekvira
Podczas swojej walki Zekvir będzie posiadał następujące umiejętności:
- Uderzenie Pazurami
- Zekvir uderza w ziemię, zadając obrażenia w kształcie stożka, celując w losowego gracza lub Branna
- Sieć wędkarza
- Wystrzeliwuje linkę, która przyciąga pierwszy trafiony cel.
- Zadzwoń do terroru internetowego
- Zekvir przywołuje sieć, która zmienia się w Web Terror, jeśli nie zostanie zabita w ciągu 15 sekund. Web Terror zyskuje dwukrotnie większą wytrzymałość sieci i rzuca Web Blast, powodując ogłuszenie obejmujące cały rajd. Web Blast można przerwać.
- Osłabiająca ślina
- Krótkie użycie, które, jeśli nie zostanie przerwane, powoduje zatrucie DoT i spowalnia wszystkich graczy na 20 sekund.
- Straszliwy Ryk
- Zekvir ryczy, zadając Strach wszystkim graczom w promieniu 15 metrów.
Czy powinieneś zmierzyć się z Zekvirem na „?” poziomie trudności, zyska kilka nowych mechanik i wzmocnień swoich umiejętności.
- Regenerujący pancerz
- Zekvir odzyskuje 10% swojego maksymalnego HP po 3 sekundach opóźnienia. Można przerwać.
- Niekończące się kolce
- Zekvir uwalnia na ziemię wirujące obrażenia obszarowe, które zadają obrażenia Natury,
Po osiągnięciu 60% zdrowia przejdzie do Fazy 2. Zekvir uda się na środek areny i rzuci Czarną Krew, dzięki czemu stanie się niezniszczalny na 10 sekund. W międzyczasie zyska nową mechanikę.
- Karapcja przesiąknięta krwią
- Zekvir odzyskuje 25% swojego maksymalnego HP po 3 sekundach opóźnienia. Należy przerwać.
- Nieskończony horror
- Zekvir uwalnia kosmiczną energię w promieniu 15 metrów wokół siebie, zadając trwały strach, dopóki zadany gracz nie odniesie obrażeń.