Najlepszy przewodnik po Delve na sezon 1

Delves to nowy tryb gry w WoW, wprowadzony w rozszerzeniu The War Within. Ten tryb zapewnia graczom zabawny, alternatywny sposób na przygotowanie się do rund dla 1 do 5 osób z graczami lub NPC. Omówimy mechanikę każdego Delve i to, co możesz zarobić na ich ukończeniu.

Sezon 1 Delves przedstawia szczególny problem, który ty i twój towarzysz NPC musicie rozwiązać, kończąc Delves. Istnieje wiele celów sezonowych, z których każdy zapewnia wyjątkową nagrodę po ukończeniu, taką jak osiągnięcia, nowe tytuły i niektóre skórki dla nowego wierzchowca Delver’s Derigible. Gdy ukończysz przebiegi Delve, zdobędziesz także inne nagrody, w tym schematy, walutę i sprzęt Delver’s Dirigible. Jedną z najlepszych nagród za ukończenie Delves są przywrócone klucze do kufrów, których można użyć do otwarcia obfitych kufrów za niektóre waluty, ulepszone ciekawostki i potężny sprzęt.

Linia zadań dla początkowych Delves

W tym sezonie w Delves szaleje jakiś wielki, paskudny potwór i ty, gracz, musisz się nim zająć. Możesz rozpocząć tę linię zadań, udając się do Dornogal, w Kwaterze Głównej Delvera i porozmawiać z Brannem Bronzebeardem, aby rozpocząć linię zadań.

Rozpoczęcie sezonowe

Sprawdź podstawy sezonu Delve.

Wkrocz do Huntera

Poczekaj chwilę, aby usłyszeć historię Naleidei Rivergleam.

Zekvir, Ręka Zwiastuna

Musisz coś zrobić! Wyśledź tego wroga.

Klucz do sukcesu

Zadanie wypadnie podczas wykonywania Delve.

Te szybkie zadania ujawniają, że Zekvir nie tylko powoduje chaos w Delves, ale jest także Ręką Zwiastuna, a Xal’atath coś knuje…

Ścieżka nagród Podróży Delvera

The Delver’s Journey to sezonowa ścieżka nagród, którą można wypełnić poprzez zdobywanie waluty Delver’s Journey. Nagrody są zdobywane okresowo w trakcie postępów w Podróży, a ich kulminacją jest nagroda zwieńczająca za ukończenie Podróży. Podróż Delvera zdobywa się otwierając następujące skrzynie na koniec biegu:

Dodatkowe nagrody zostaną dodane do skrzyń nagradzających Podróż Delvera za każdym razem, gdy twoja drużyna pokona moby wzmocnione Wpływem Zekvira.

Nagrody okresowe obejmują schemat zabawki Sterowiec Delvera, kryształy rezonansowe i nagrodę w postaci przywróconych kluczy do kufrów. Schematy i nagrody w postaci zabawek można kupić u Reno Jacksona po 10 sztuk za sztukę. Sir Finley Mrrgglton sprzedaje Odrestaurowane Klucze do Kufrów za 2000 (bez rabatu), a Sprzęt Wojenny za 500 do 5000, w zależności od egzemplarza. Obydwa można znaleźć w siedzibie Delvera w Dornogal.

Nagrody za podróż Delvera:

Koledzy z imprezy NPC

Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować kogoś do roli uzdrowiciela lub DPS, Brann Bronzebeard może Ci towarzyszyć w Delves i będzie przydatnym członkiem drużyny.

Brann ma następujące umiejętności dostępne zarówno dla ról wsparcia, jak i DPS:

Umiejętności roli DPS

Umiejętności roli uzdrowiciela

Wybierz ostrożnie, jaką rolę chcesz przyjąć Brann, ponieważ może on w znacznym stopniu wypełnić luki w twojej drużynie. Nie pełni on jednak żadnej roli czołgu, więc pamiętajcie o zabraniu ze sobą czołgu na swoje Delves.

Osobliwości do wyboru Branna

Kiedy zabierasz Branna, możesz wybrać jeden Curio, który będzie mógł nosić, aby zapewnić tobie i twojej drużynie pewne pasywne premie na czas trwania Zagłębienia. Wiele z nich zapewnia pewne premie bojowe, podczas gdy inne zapewniają pewne narzędzia ułatwiające eksplorację.

Delve Mechanika

W sezonie 1 dostępnych jest kilka modyfikatorów, które są dodawane począwszy od niektórych poziomów Delve. Bezpośrednie stawienie czoła tym modyfikatorom zapewni dodatkowe nagrody.

Wpływ Zekvira

Jest to afiks, który staje się aktywny w Delves począwszy od poziomu 4. Pojawi się bardzo duża, cienista wersja Zekvira, która losowo wzmocni kilka mobów. To zapewni im większe obrażenia i zdrowie. Na wyższych poziomach Delve zwiększa się całkowita liczba wzmocnionych grup.

W wielu przypadkach te moby można ominąć bez problemu. Jednakże zabicie ich zwiększy nagrodę końcową dla Delve o dodatkowe Undercoins i Delver’s Journey.

Losowe spawn Zekvira

Chociaż Zekvir jest głównym bossem w sezonie 1, począwszy od Delves poziomu 5 wzwyż, gracze będą mieli szansę, aby Zekvir nagle się odrodził i walczył z nimi jako miniboss.

Spotkanie z Zekvirem po raz pierwszy, niezależnie od tego, czy żyjesz, czy nie, da ci szansę na zdobycie Hulking Raptorial Claw, który może zawierać Radiant Echo, Delver’s Bounty lub wiele epickich przedmiotów. Reliktowa Krew Zekvira dla twojego towarzysza to gwarantowany spadek przy pierwszym zdobyciu Szponu. Jeśli zostaniesz zabity przez Zekvira podczas tego wydarzenia, za swoje trudy otrzymasz osiągnięcie „Ciężkie ręce”.

Zekvir, jako losowy spawn, jest jedynym źródłem Reliktowej Krwi, więc nie spodziewaj się, że spadnie on na końcu Legowiska Zekvira.

Minibossy poziomu 9

Dotarcie dalej w Zagłębieniu do poziomu 9 spowoduje pojawienie się jednego z trzech minibossów:

Mechanika Tala i Velo

Tala jest bossem typu rzucającego, natomiast Velo walczy wręcz. Na początku walki Tala będzie miała tarczę, która czyni ją niezniszczalną, co oznacza, że ​​musisz najpierw zadać obrażenia Velo. Umiejętności przerywania są ważne w tej walce, ponieważ większość ich mechanik jest zabójcza, ale można je zatrzymać w połowie.

Mechanika Kas’dru i Venombite

Kas’dru i Venombite są odpowiednio jeźdźcem i wierzchowcem. Przy pierwszym spotkaniu Kas’dru będzie odporny na wszelkie zakłócenia i efekty ogłuszenia, dopóki Venombite nie zostanie pokonany.

Anub’vir i Mechanicy Straży

Jest to klasyczne starcie z bossem i mobem, gdyż Anub’vir jest otoczony przez 3 Opancerzonych Shellguardów, Nerubiańską Wyrocznię i 2 Webcasterów. Walcząc z tymi minibossami, gracze muszą priorytetowo traktować Nerubiańską Wyrocznię i Shellguardów, ponieważ utrzymają każdego wroga przy życiu. Gracze mogą jednak odciągać pojedyncze moby od grupy, aby zapobiec nakładaniu się wzmocnień.

Legowisko Zekvira

Jego legowisko jest ostatnią lokalizacją dla wielu Delves i wiąże się z dwoma trudnościami, które są oznaczone jako „?” I „??”. Aby odblokować „?”, gracze muszą ukończyć bieg na poziomie 8, mając przed sobą ożywienie, podczas gdy „?” wymaga uruchomienia poziomu 10.

Mechanika Bossów Zekvira

Podczas swojej walki Zekvir będzie posiadał następujące umiejętności:

Czy powinieneś zmierzyć się z Zekvirem na „?” poziomie trudności, zyska kilka nowych mechanik i wzmocnień swoich umiejętności.

Po osiągnięciu 60% zdrowia przejdzie do Fazy 2. Zekvir uda się na środek areny i rzuci Czarną Krew, dzięki czemu stanie się niezniszczalny na 10 sekund. W międzyczasie zyska nową mechanikę.