Nintendo potwierdziło swoje zaangażowanie w tytuły 2D Zelda, a producent serii Eiji Aonuma wspomniał w niedawnym wywiadzie, że firma chce „utrzymać ten poziom jako kontrast w stosunku do dynamicznych gier 3D”.
Obecnie większość szumu wokół serii dotyczy przestrzeni 3D. Breath of the Wild i Tears of the Kingdom to dwie z najbardziej uznanych gier w całej branży. Mimo to jasne jest, że 2D Zelda nigdzie się nie wybiera.
Aonuma w ostatnim czasie podzieliła się następującymi informacjami Famitsu wywiad:
„Styl rozgrywki z widokiem z góry, który był stale używany w serii, jest bardzo podobny do Zeldy i chcielibyśmy go utrzymać, kontrastując z dynamicznymi grami 3D. Chcemy nie tylko stworzyć coś, co odziedziczy mechanikę Echoes of Wisdom, ale dodać nowe elementy, aby ludzie pomyśleli: „Więc tym razem to robią?”.
Wypuszczenie zupełnie nowej gry 2D Zelda zajęło Nintendo niemal dekadę. Chociaż widzieliśmy Przebudzenie Linka w 2019 r., był to remake. Przed premierą Echoes of Wisdom na początku tego roku A Link Between Worlds na 3DS widzieliśmy tylko w 2013 roku.
Zespół Echoes of Wisdom ujawnił również niedawno, że Link niemal przemówił w grze, o czym możecie przeczytać Tutaj. Niedawno odnieśli się także do krytyki dotyczącej liczby klatek na sekundę i systemu menu – sprawdź to Tutaj.
Osoby zainteresowane The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom mogą już kupić grę na Nintendo Switch.
Tłumaczenie dostarczone przez SatsumaFS, Philipa Proctora i Simona Griffina w imieniu Nintendo Everything.
Udostępnij to:
Powiązany