Deweloper Starry Studio ujawnił niektóre szczegóły aktualizacji balansu dla Once Human, której premiera zaplanowana jest na 19 grudnia. Ta darmowa gra o przetrwaniu w otwartym świecie została wydana w lipcu 2024 roku i od razu zyskała popularność dzięki wciągająca rozgrywka, atrakcyjna historia i postapokaliptyczna sceneria wypełniona zmutowanymi potworami. Twórca Once Human utrzymuje zaangażowanie społeczności dzięki regularnym aktualizacjom, często generowanym bezpośrednio na podstawie opinii graczy.
Jedną z zalet Once Human są różne konfiguracje dostępne dla graczy, z których każda zapewnia unikalne wrażenia bojowe. Na przykład wersja Shrapnel zadaje niesamowite ilości obrażeń bez konieczności przeładowywania, a w niektórych przypadkach nawet automatycznego leczenia. Zamiast tego gracze mogą zdecydować się na eliminowanie wrogów zadając obrażenia Płomienia w miarę upływu czasu, korzystając z wersji Burn w grze, kumulując osłabienie, aby wymierzyć ból. Z drugiej strony wersja Odbicia daje każdemu pociskowi szansę na odbicie się od innego wroga i może prowadzić do satysfakcjonujących reakcji łańcuchowych, które z łatwością powalają nawet duże grupy.
Zrozumiałe jest, że wersja Bounce jest jedną z najpopularniejszych w Once Human i Starry Studio wprowadzi do niej pewne poprawki w aktualizacji balansu, która ma się ukazać 19 grudnia. Przeróbka nie tylko zwiększy obrażenia obszarowe kompilacji, ale także wrażenia podczas atakowanie pojedynczego celu również powinno zostać ulepszone. Odbicie ma teraz szansę aktywować otoczenie lub wroga w promieniu 15 metrów od początkowego celu, a nie obecnych 10 metrów. Odbity pocisk zada obrażenia broni równe 40% ataku gracza, zamiast obecnych 60%.
Drogie Cele,
Uważnie śledziliśmy Wasze opinie na temat zbalansowania konstrukcji broni.
Chcemy, aby każda kompilacja miała swój moment, aby zabłysnąć, dlatego planujemy aktualizację balansu na 19 grudnia.
Najpierw dołącz do naszego serwera Discord:https://t.co/9Rjvwf2B5g
Następnie kliknij poniższy link, aby… pic.twitter.com/2WNCxL2TEs
— Kiedyś człowiek (@OnceHuman_) 23 listopada 2024 r
Dodatkowo kilka broni typu Bounce otrzyma zaktualizowane efekty pasywne. Jeden z najlepszych karabinów snajperskich Once Human, HAMR Brahminy, ma teraz 60% szansy na wyzwolenie Odbicia i zadaje graczom 50% obrażeń od Odbicia, wraz z kilkoma innymi zmianami. Obecnie Brahminy ma 80% szans na wywołanie Odbicia po trafieniu we słaby punkt wroga. Broń Skalmar LKM i Ryczący Niedźwiedź również będą miały ulepszone efekty związane z Odbiciem, a trzy elementy wyposażenia Odbicia – Kłujące Spodnie do Tańca, Spodenki Hot Dog i Spodnie Ostre Ostrza – otrzymają zaktualizowane elementy pasywne. Kilka modów również zobaczy zmiany w efektach odbijania.
Po zapoznaniu się z aktualizacjami Bounce, Starry Studio skupiło się na szeregu innych zmian, w tym dostosowaniu losowego algorytmu, który mógł wielokrotnie powodować, że losowe efekty na sprzęcie Once Human nie były uruchamiane. Poprawki w algorytmie sprawią, że gdy losowy efekt nie zostanie aktywowany, jego szansa na aktywację wzrośnie. Chociaż niektórzy gracze będą oczywiście niezadowoleni ze zmian, Starry Studio podkreśla, że ciężko pracowało, aby uniknąć osłabień w nadchodzącej aktualizacji balansu. Zamiast tego deweloper oparł się na wzmocnieniach i zmianach środowiskowych.
Wysłano:
Powiązane forum: Dyskusja na temat gier
Źródło: https://gamerant.com/once-human-balance-update-december-2024/