Kanaria, producent Vocaloidów znany ze swoich piosenek takich jak „King”, „Envy Baby” i „Queen”, napisał piosenkę dla frytek McDonald’s. Piosenki można posłuchać za pośrednictwem oficjalnego konta McDonald’s X (wcześniej znanego jako Twitter).
Piosenka jest pełnym coverem utworu „Król”, jego najsłynniejsza piosenka. Jednak tekst jest inny i tytuł brzmi teraz „Fries”. Tekst opowiada o kimś, kto chce jeść frytki, bo hamburgery nie wystarczą, więc idzie zjeść frytki do McDonalda, gdy jest wyprzedaż. To jedna z kilku współpracy McDonald’s Japan w ramach bieżącej kampanii dotyczącej frytek. Dopóki 22 listopada 2024 rza frytki w rozmiarze M lub L zapłacisz jedynie 250 JPY (1,65 USD).
To nie pierwszy raz, kiedy Kanaria wyprodukowała piosenkę w ramach współpracy. W lipiec 2024 rKanaria napisała „Champion”, która była ostatnią piosenką Projectvoltage. Projekt Napięcie był kampanią łączącą Pokemony i Hatsune Miku.
Twórcy inni niż Kanaria, którzy biorą udział w kampanii McDonald’s, to m.in Wysokość Nijisanji I Irasutoyawitryna internetowa specjalizująca się w bezpłatnych ilustracjach clipart. Elu prawdopodobnie pojawiła się w ramach tej współpracy ze względu na swoje imię, ponieważ po japońsku brzmi ono tak samo jak „L”. Jeśli chodzi o współpracę z Irasutoyą, możesz bezpłatnie wykorzystać zdjęcia osób w każdym wieku wesoło trzymających frytki.
Promocja na frytki McDonald’s 250 JPY obowiązuje wyłącznie w Japonii i potrwa do 22 listopada 2024 roku.