Ten dziennik deweloperski obejmuje aktualizację wczesnego dostępu i ukończenia finału rebeliantów, w którym musisz poprowadzić atak rebeliantów na Sunny Pines. Liczne spotkania rozgrywają się w sześciu lokacjach, gdy walczysz o przejęcie kontroli nad rozwijającym się państwem-miastem. Jeśli masz komentarze, pytania lub sugestie, daj mi znać!
Cześć, mam nadzieję, że wszystko u Ciebie w porządku!
TLDR: Finał rebelii jest ukończony, a wydanie wczesnego dostępu przed końcem roku jest prawdopodobne, ale niepewne. Jeśli chcesz uzyskać więcej szczegółów, sprawdź poniższy film lub tekst.
Finał Rebelii ukończony:
Właśnie zakończyłem finał rebeliantów. Twoim celem jest zdobycie Sunny Pines, a konflikt rozgrywa się na maksymalnie 6 mapach. Jeśli zostaniesz pokonany podczas ataku na którykolwiek z pięciu dystryktów Sunny Pines, będziesz musiał bronić bazy rebeliantów przed kontratakiem milicji. Jeśli wygrasz, możesz kontynuować walkę, ale jeśli przegrasz, Sunny Pines zachowa swoje dotychczasowe przywództwo i przejdziesz do aktu 2.
Rebelianci zaczynają jako outsiderzy. Są mniej liczni, gorzej wyposażeni i większość z nich nie ma doświadczenia bojowego. W tym momencie rozmiar twojej drużyny się powiększa, zwiększając się o % rebeliantów, których zrekrutowałeś, podczas gdy pozostali rebelianci uzupełnią straty, zabezpieczą zdobyte dystrykty i będą bronić bazy rebeliantów.
Możesz wykorzystać niezadowolenie społeczeństwa, aby zmobilizować zamieszki przeciwko milicji!
Przejmowanie sektorów często przynosi korzyści, takie jak zwiększenie liczebności grupy lub przejęcie sprzętu. Obecna rozgrywka w akcie 1 kończy się po ostatecznej bitwie. Chciałbym dodać epilog, ale zrobienie tego znacznie zmniejszyłoby prawdopodobieństwo wydania w tym roku.
Aktualizacja wersji wczesnego dostępu:
W tym roku jest spora szansa na wydanie Prometheus Wept w ramach wczesnego dostępu. Wziąłem bardzo mało dni wolnego, aby zwiększyć szanse na gotowość na czas.
Zwykle złym pomysłem jest wydawanie gry tuż po dużej wyprzedaży na Steamie lub zbyt późno w roku, ponieważ trudniej będzie uzyskać rozgłos. Kwestia rozgłosu jest prawdopodobnie mniej istotna, ponieważ Prometheus Wept i tak nie będzie miał zbyt dużego rozgłosu. Ponadto, jeśli czasu jest mało, mogę kupić tydzień lub dwa, po prostu wydając wersję na Windowsa na początek, a następnie wkrótce po wydaniu publikując wersje na Maca i Linuksa.
Przejdźmy do tego, co trzeba zrobić. Dobra wiadomość jest taka, że każde spotkanie w grze zostało przetestowane, więc większość prac testowych została ukończona. Oczywiście jest wiele obszarów, nad którymi można by popracować, ale skupię się na dwóch. Pierwszym jest zrównoważenie, szczególnie walki, ekonomii i poziomowania postaci. Drugim jest dodanie kilku mniejszych spotkań, aby rozwinąć scenerię i postacie.
Wszystkiego najlepszego,
Kolorowy