Studio Ballistic Moon, które odpowiada za remaster gry Until Dawn, musi zmierzyć się ze zwolnieniami przed premierą gry

Studio przygotowywało się do wydania w październiku ulepszonej wersji gry Until Dawn na PC i PS5, ale przed premierą zmniejsza liczbę pracowników.

Studio, które pracowało nad ulepszonym remasterem gry Until Dawn na PC i PS5, w tym tygodniu czeka cię zwolnienie, co potwierdził personel i samo studio. Ballistic Moon miało wypuścić remaster gry Until Dawn w październiku, wprowadzając szeroką gamę ulepszeń do popularnej gry grozy. Niestety, wraz z wydaniem nastąpi redukcja personelu studia, ponieważ Ballistic Moon tnie pracowników uznanych za „zbędnych”.

Firma Ballistic Moon oficjalnie potwierdziła zwolnienia w opublikowanym oświadczeniu LinkedIn. Kierownictwo studia twierdzi, że wkraczając w końcową fazę rozwoju remastera Until Dawn, nie można zignorować faktu, że studio musiało się zmniejszyć, aby przetrwać:

Samantha Giddings w remasterze Until Dawn
Ulepszona edycja gry Until Dawn ma się ukazać na PC i PS5 4 października 2024 roku.
Źródło: Księżyc balistyczny

To wstyd, delikatnie mówiąc. Ballistic Moon dołącza do szerokiej gamy studiów, deweloperów, wydawców i firm technologicznych, które zwolniły pracowników w branży gier i technologii w 2024 r. To nawet nie jest ostatnia taka sytuacja w ciągu ostatniego miesiąca, ponieważ NetEase zmniejsza zatrudnienie w Ouka Studios (twórcy Wizje Many) zaledwie w zeszłym tygodniu.

W związku z tym, że Until Dawn ma wylądować na PC i PS5 w październiku 2024 r., jest to gorzka wiadomość, że gra ma zostać wydana. Bądźcie czujni, ponieważ nadal będziemy śledzić dalsze aktualizacje prowadzące do wydania remastera Until Dawn.

TJ Denzer to gracz i pisarz z pasją do gier, która zdominowała całe jego życie. Znalazł się w składzie Shacknews pod koniec 2019 roku i od tego czasu awansował na stanowisko starszego redaktora wiadomości. Poza relacjami z wiadomości pomaga również w szczególności w projektach transmisji na żywo, takich jak Indie-licious, skupiony na grach niezależnych, Shacknews Stimulus Games i Shacknews Dump. Możesz się z nim skontaktować pod adresem tj.denzer@shacknews.com i znajdziesz go również na Twitterze @JohnnyChugs.


Opublikowano

w

przez

Tagi: