Biorąc pod uwagę ilość newsów z ostatniego tygodnia i właśnie zakończonego weekendu, można by pomyśleć, że zrobimy sobie przerwę, ale tak nie jest! Budząc się dziś rano i czekając, aż kofeina zacznie działać, ze zdziwieniem dowiedziałem się, że RetroGL zamierza przenieść Super Street Fighter II Turbo na Commodore 64 przy użyciu silnika RetroFighter. Silnik, który był również używany w nowszym hicie homebrew C64 pomiędzy SNK vs CAPCOM. Zbiegając się z tą wiadomością, Saberman udostępnił nowy film z demonstracją, ale miejmy nadzieję, że kolejne dema nie będą dostępne wyłącznie w magazynach i będą mogły się nimi cieszyć.
Oto najnowsze dzieło twórcy: „W tym filmie można znaleźć aktualizacje gry Super Street Fighter 2 Turbo, którą tworzę na platformy C64/C128 przy użyciu mojego silnika RetroFighter. Ta adaptacja SSF2T na platformy CBM jest oparta na GameBoy Advance wersja o nazwie SSF2T Revival, ale oczywiście moja wersja będzie miała coś innego. Gra ma zostać uruchomiona na 1Mbyte EasyFlash lub Kung Fu Flash.
To nowe demo zawiera następujące elementy:
- poprawiony wygląd wszystkich wojowników (nawet jeśli coś wymaga jeszcze ulepszenia)
- zakończenia dla każdego wojownika
- zaimplementowano prawie całą dynamikę walki (na przykład rzuty ucieczki)
- Następne demo będzie zawierało 2 rundy bonusowe oraz nowe tła i muzykę podczas gry.