Ruckus Games, nowe studio z siedzibą w Teksasie, które powstało w 2021 roku podczas pandemii, ogłosiło, że po rundzie finansowania zebrało 19 milionów dolarów w postaci funduszy zalążkowych od Krafton wraz z Bitkraft Ventures, Transcend, Hypergryph i innymi, według GameIndustry.biz.
Inwestycja zostanie wykorzystana przy tworzeniu debiutanckiego tytułu studia. Nie ujawniono żadnego oficjalnego ogłoszenia, ale Ruckus Games opisało tę grę jako kooperacyjną strzelankę wieloosobową z perspektywy trzeciej osoby, która łączy w sobie elementy RPG, rzemiosło, budowanie miast i nie tylko.
Może to oznaczać wiele rzeczy w wizji, do której dąży deweloper. Mimo to dyrektor generalny studia i dyrektor gry, Paul Sage, lepiej znany jako dyrektor kreatywny najnowszego wpisu w Pogranicza szeregpowinno dać ci lepsze pojęcie o tym, do czego zmierzają. Ton będzie połączeniem stylu, humoru i wybuchowej akcji w grze o „inwazji na przedmieścia”, której akcja rozgrywa się w przypominającej epoce w sercu Ameryki, z pętlą rozgrywki skupioną wokół „Rozbijaj, chwytaj i rozwijaj”. ”
„Chcemy gier, w których ludzie będą się dobrze bawić od samego początku. Gry fizyczne, radosne i po prostu cholernie dobry czas, który można dzielić z innymi. To niesamowite, że dołączyli do nas Krafton i Hypergryph. Przynoszą globalny zasięg, a jako sami programiści wnoszą do naszego zespołu wyjątkową perspektywę. Nie możemy się doczekać, aż pokażemy Wam, co mamy przygotowane” – powiedział w notatce prasowej Paul Sage, dyrektor generalny i dyrektor gry Ruckus Games.
Gracze wcielą się w przeciętnego człowieka, który odgrywa rolę bohatera, podczas gdy ich miasto jest atakowane. Nie chodzi tu tylko o jedną postać, ale o coś, co określa się jako „dużą listę grywalnych postaci i tysiące unikalnych, prowizorycznych kombinacji broni”. Pierwszym tytułem Ruckus Games będzie ewoluujący świat, z czasem aktualizowany o nową zawartość.
Trzy lata temu kluczowi założyciele studia, w tym Gearbox, Riot Games, Blizzard, Epic Games i inni, przyjrzeli się branży rzucającej kostkami w sprawie rosnących budżetów, która zamiast robić coś nowego, poddała recyklingowi mechanikę, którą widzisz w wielu grach. Ruckus Games narodziło się z chęci podjęcia ryzyka i stworzenia nowej rozgrywki i doświadczenia dla graczy.
Zaczęło się od siedmiu programistów, a potem szybko się podwoiło. We wrześniu 2022 r. firma Ruckus Games pozyskała finansowanie zalążkowe w wysokości 5,5 mln od funduszu Transcend. W tym czasie należało określić, jak gra będzie wyglądać, więc aby zdobyć więcej funduszy, zespół w ciągu zaledwie 12 miesięcy opracował wersję demonstracyjną w formacie pionowym z udziałem zaledwie 14 osób. Po 20 minutach prezentacji inwestorom sprzedano prototyp i ostatecznie to, co sprzedawało Ruckus Games, w ramach czego deweloper otrzymał dofinansowanie w wysokości 19 milionów dolarów.
„Wierzymy w przyszłość gier w trybie współpracy, a zespół Ruckus w krótkim czasie wykazał niesamowity postęp w małym zespole. Stworzyli coś tak modnego, ze stylową akcją i humorem, że nie tylko bawi, ale także łączy graczy w niezapomniany sposób – wizja, która silnie rezonuje z [us]” – stwierdziła w oświadczeniu Maria Park, dyrektor ds. rozwoju korporacyjnego Krafton.