Został opracowany system komponentów bazujący na siatce, umożliwiający graczom umieszczanie komponentów na siatce reprezentującej kadłub statku kosmicznego.
A oparty na siatce Opracowano system komponentów, który pozwala graczom umieszczać komponenty na siatce reprezentującej kadłub statku kosmicznego.
Każdy komponent wnosi albo energię dodatnią, jak reaktory, albo energię ujemną, jak silniki. Gracze muszą strategicznie rozmieszczać komponenty, aby utrzymać dodatnią ogólną sieć energetyczną, w przeciwnym razie niektóre mogą działać nieoptymalnie.
Uszkodzenia każdej komórki zależą od kierunku i punktu uderzenia nadlatujących pocisków lub wiązek laserowych.
Każdy statek będzie miał unikalną konstrukcję, a liczba ogniw będzie dostosowana do jego rozmiaru. Na przykład statki kapitałowe będą miały znacznie więcej ogniw i niezliczoną liczbę potencjalnych wariantów rozmieszczenia komponentów w porównaniu do mniejszych statków.
W tym zmodernizowanym systemie reaktory generują energię, podczas gdy inne komponenty statku ją zużywają. Każdy statek musi posiadać jeden lub więcej reaktorów, aby sprostać swoim wymaganiom energetycznym. Silniki, niezbędne do poruszania się, znajdują swoje miejsce zazwyczaj z tyłu statku. Jeśli całkowite zużycie energii przekroczy wydajność reaktora, komponenty statku będą działać nieoptymalnie. Ponadto wyznaczone pozycje na statku będą dostępne do rozmieszczenia wieżyczek. Wieżyczki mogą być instalowane na górnych lub dolnych poziomach statku.
Uszkodzenie każdego komponentu jest teraz bezpośrednio powiązane zarówno z jego położeniem w statku, jak i kierunkiem nadlatującego pocisku, pioruna energetycznego lub rakiety. Po przekroczeniu progu uszkodzeń dotknięty komponent będzie albo podfunkcyjny, albo będzie działał nieprawidłowo, dopóki nie zostanie wymieniony lub naprawiony.
Dziękuję,
Tensolowy